Gepost door: nabaghlavi | mei 9, 2008

week 13

Helemaal vergeten om in de enquete te melden dat het ubaspoetnikken toch vooral achter de homecompu gebeurt vanwege de vastlopende werkcompu’s en gewoon veel werk! en ik ben maar meteen met de eerste toepassing begonnen, de radio. Helaas na al die weken toch te stom om de widget aan de praat te krijgen. Dus maar ff zo vooreerst.  Later zal ik de Widgetbox dan maar s uitproberen om een mooie radio widget te maken voor deze blog. Deze radio is nog veel leuker dan Pandora, zeker sinds je daarvoor perse een amerikaanse postcode nodig hebt ( en IP nr dat niet terug te voeren is tot Europa) en ja die heb ik niet. Kortom nu op vrijdag na 17 uur niet alleen the Works en Moker maar nog meer goede muziek uit de compu, dat wordt swingen op PChaha🙂

De stumble upon geeft me niet meteen t idee van ja dit is het en  de volgende toepassing waar ik wel gebruik van maak is Ginger, maar nog lang niet alle mogelijkheden ervan.

De widgetbox ga ik zeker uitproberen, want widgets vind ik wel reuze leuk en handig op een site.

Second Life kon mij niet echt boeien, heb mij daar vorig jaar al aangemeld en een atavar gecreeerd en een rondje gelopen en om daar nou een bibliotheek te beginnen of te zoeken …

Maar deze spoetnikweken hebben mij wel geinspireerd om weer veel meer met de compu te doen en ik ga zeker Delicious van Spoetnik regelmatig checken en ik vind dat het Spoetnikteam/site  vooral moet blijven!

 


Geef een reactie

Categorieën

