Gepost door: nabaghlavi | mei 4, 2008

zoekmachines

Rollyodile had de uitleg van Ubaspoetnik er wel bij nodig. Maar goed , aangemeld en wat urls erin gezet en maar meteen de searchroll van spoetnik geleend. Het zal wel aan de vrije dagen en het mooie weer liggen en aan de vele bezigheden die nada met werk te maken hebben, maar er weigeren zich nu nuttige gedachten te ontwikkelen hoe deze rollyo zich  nuttig kan maken voor de UB of voor mijzelf. Hoewel, als ik ipv de bookmarks uit de browser de sites die ik  nu in Delicious verzameld heb in 1 keer kon binnenhalen in rollyodile… en nu s kijken of de widget t ook doet. Het ziet er raar uit, maar vooreerst maar de aangepaste Google uitproberen. En zowaar ik heb een iGoogle  gemaakt en de UBA-hulp eraan toegevoegd, lekker handig. Maar ondertussen ben ik hiermee al uren bezig en ik wil morgenochtend vroeg op! 


Geef een reactie

Categorieën

