Gepost door: nabaghlavi | april 20, 2008

Hyves en zo

Op het nippertje dan nog maar mijn ervaring met in dit geval Hyves.

Sja.. heb me indertijd aangemeld omdat Tabitha voor 9 maanden naar Georgie ging en niet alleen ik maar ook haar gigantische hoeveelheden vrienden🙂, haar belevenissen via haar blog op Hyves konden volgen en reageren.

En er bleken meer vriendinnen en ook collega’s op Hyves te zijn. Dan maak je elkaar vrienden en dan is dat t wel.

Contact gaat dan toch via mail of sms.

Ik vond het wel handig om mijn foto’s te delen, maar ondertussen hebben  Flickr en Picasa wat dat betreft mijn voorkeur.

Wel leuk aan Hyves is dat er ook een Hyves voor alle Odile’s is, maar contact hebben al die Odile’s niet met elkaar opgenomen, althans ik niet. Wil eigenlijk wel de enige Odile blijven denk ik. 

Kortom ik maak zeer beperkt gebruik van Hyves, de collega’s vind ik wel via de UBA wiki / mail/telefoon en de vriendinnen/vrienden hebben ook zo hun eigen kanalen.

Kortom ik doe mijn best om in ieder geval op Hyves onder de 10 vrienden te blijven!


Geef een reactie

Categorieën

