Gepost door: nabaghlavi | maart 24, 2008

Del icio us

Ziet er heel handig uit, mooie wolkjes tags,  maar ik gebruik de laatste jaren amper nog favorieten.  Zolangzamerhand ken ik de adressen wel die ik denk nodig te hebben en als ik t niet weet, ja… dan google ik.  Netvibes vind ik nu  handig om favorieten, feeds e.d. bij elkaar te zetten.

Hoewel de mogelijkheid om via t netwerk andermans favorieten te bekijken, zoals die van ubaspoetnik wel weer gezoek voorkomt.


Geef een reactie

Categorieën

