Gepost door: nabaghlavi | maart 16, 2008

Librarything

Enkele jaren geleden had Alice mij al gewezen op Librarything en ik vond het meteen al een geweldig leuk programma.

Heel veel doe ik er niet mee, ik ga zeker niet mijn hele boekenkast invoeren, al was het maar dat daarin eerst een stevige deselectie plaats moet vinden!

Waar ik het nu wel voor gebruik, is om mijn favoriete boeken in op te nemen en vooral ook de boeken die ik niet zelf heb maar via de bibliotheek geleend, gelezen en goed vond.

En daar ik ook regelmatig een geheugen als een zeef heb wat betreft namen en titels is het ook reuze handig als geheugensteuntje als ik  iemand  een boek wil aanraden.

Een favoriet boek is bv. De opwindvogelkronieken van Marukami. En duidelijk niet alleen bij mij favoriet! Er hangt een gigantische wolk tags aan van al die andere lezers. Wat ook heel handig is dat je ook op ideen wordt gebracht door de titels die de anderen hebben verzameld. Bovendien kun je ook nog contact leggen, zou je dat willen.

Genoeg maar weer, want ik ga nu het laatst gelezen boek van Laura Starink toevoegen.


Geef een reactie

Categorieën

