Gepost door: nabaghlavi | mei 4, 2008

Podcast at last

Mijn compu thuis houdt niet van I tunes, maar neemt niet weg dat ik regelmatig luister naar diverse radiostations en sites als myspace, uur van de Wof, Vrij geluiden, NRC podcast en het zeer op prijs stel dat  de computer mij eens van alles vertelt en laat horen.

Dus nee, ik abonneer me niet op podcasts maar luister er wel naar als ik iets tegenkom dat me interessant lijkt, zit altijd een stopknop op.

En het zou best handig zijn om een podcast op de Uba startpagina te hebben, eentje die meteen begint te vertellen dat we eggies bijna een week gesloten zijn, bv. :)

Of aan de hand van een filmpje een rondleiding houdt door de geheimen van de bibliotheek, de bestanden, maar ook de gebouwen.

Awel , nog 1 vrije dag, dus op naar de zoekmachine. Maar eerst nog maar eens genieten van dit heerlijke weer en maar een stuk op de fiets.

Geef een reactie

Categorieën

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

